pátek 27. listopadu 2015

Šťastný

Dnes ráno cestou do práce jsem si pouštěl do oušek a zároveň tak trochu "prozpěvoval" písničku Happy od Pharrella Williamse. Udělala mi dobrou náladu a tak jsem ji dal do smyčky a začal i za chůze podupávat a podivně se prokrucovat, což by si někdo mohl vyložit i jako tanec. Pár lidí na mě sice koukalo divně, ale jedna paní, co mě zná, se smála a ptala se, co blbnu. Vysvětlil jsem a pustil skladbu nahlas. Smála se dál a spolu se svou kolegyní se přidala a jelikož jsme ještě větší kus cesty do práce měli společný, "protančili" jsme ho spolu. Pár dalších lidí sice opět divně koukalo, ale už mnohem víc se usmívalo a smálo. Do práce jsem nakonec dorazil o něco později, ale dobrá nálada mi přes všechny problémy moje i ostatních lidí na celém světě vydržela celý zbytek dne až doteď a asi ještě vydrží. Asi budu cestou do práce "tančit" a "zpívat" častěji...


Žádné komentáře:

Okomentovat