neděle 25. října 2015

Večer v Ponorce

  Včera jsem se zúčastnil v olomoucké Hospodě U Muzea, zvané ponorka, docela příjemné akce a to vernisáže výstavy Výtvarného klubu Tvrdé Játro Brno. Sice jsem se tam nesetkal se všemi, s kterými jsem chtěl, ale zato jsem si prohlédl zajímavé vystavené práce, poslechl zajímavého písničkáře Vladimíra Smutného, narazil na trošičku hospodského umění a především jsem se konečně naživo setkal se zajímavým básníkem, fotografem, dýmkařem a především člověkem, Františkem Vrbou a jsem za to moc rád. A nesmím zapomenout na svou úžasnou snoubenku, která tam jela se mnou a i když to nebyl tak úplně šálek její kávy, vydržela to tam se mnou a snad nakonec byla i docela spokojená.

Vladimír Smutný

dílo neznámého umělce

František Vrba a jeho publikum ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat