sobota 9. ledna 2016

Plachta / Parus

Baví mě občas hledat nebo narážet na přezpívané verze mých oblíbených písniček.
Mám rád, když se najde nový přístup- baví mě třeba kolik různých verzí existuje pro Yesterday.
Také je někdy zajímavé, co dovedou udělat dnešní interpreti z blues nebo country jako v případě skupiny All4One v písni I swear.
Občas mě pobaví vydařené parodie.
Velmi výjmečně se stane, že nová verze originál vyloženě vylepší a posune o kus jinam.
Ale vůbec nejvíc se mi líbí, když narazím na novou verzi nějaké písně, ze které čiší úcta k originálu a jeho autorovi, ze které člověk cítí spřízněnost autora původní verze a autora té nové. Když jsem před lety poprvé slyšel Radůzinu Plachtu, cítil jsem přesně tohle a dodnes to považuju za nejlepší předělávku všech dob.




Žádné komentáře:

Okomentovat