úterý 3. listopadu 2015

Focení s tátou

  Jsou okamžiky, které si uvědomuju až zpětně a najednou vím, jak byly úžasné. Tenhle víkend jsem si to ale uvědomoval hned v průběhu toho zážitku a o to víc jsem si to užil...
  Měl jsem doma na návštěvě rodiče a v sobotu po obědě jsem je chtěl vzít na kafe do své oblíbené kavárny. Mámě se nechtělo a tak jsme šli s tátou sami a nejen že jsme si dali dobrou kávu, ale nakonec z toho byla víc než příjemná vycházka kouskem Kroměříže a nádherně podzimní Podzámeckou zahradou. Na té procházce jsme si povídali o všem možném a hlavně taky fotili. A já si to strašně užíval, protože jednak bylo co a druhak mám strašně málokdy možnost fotit s tátou. Je to náš společný koníček, záliba nebo jak to správně nazvat a máme tak málo možností ho spolu prožívat...






Žádné komentáře:

Okomentovat